wtorek, 7 lutego 2012

Szydełkowa kolorowa serweta

Oto prezentuję moją dwukolorową serwetkę na szydełku. Jest to jeden z projektów z czasopisma Diana. Przy szydełkowaniu posługiwałam się schematem, co do moich ulubionych nie należy, szczególnie gdy jest tylko schemat bez podanej liczby oczek do przerobienia. Nie lubię tracić czasu na liczenie a po pewnym czasie te diabelne znaczki zaczynają mi tańcować przed oczami. W końcu jednak, po dwóch wieczorach zajadłego wpatrywania się w to całe kropkowisko z kreskowiskiem, serwetka powstała. Nie jestem do końca zadowolona z zakupionego zielonego kordonku. Zauważyłam dopiero po ukończeniu serwetki, że palec, tam gdzie się przesuwa nitka, mam zielony....ehhhh....wstręciuch farbuje. Bardzo prawdopodobne, że po praniu na zawsze utracę biało zieloną serwetkę, ale cóż... zielono zielona też będzie ok... . W każdym razie tego kordonku już nie kupię nigdy.

2 komentarze: