wtorek, 24 kwietnia 2012

Makaron z jajkiem i serem - prawie polski akcent:)

Dziś znów gotowałam sobie sama. Naszła mnie ochota na makaron z jajkiem. Jakież to trywialne:) Jednak takich rzeczy właśnie mi tu we Francji brak. Pośród tych wszystkich francuskich pyszności zachciało mi się właśnie tego dania.
Mój makaron robię troszkę inaczej niż tradycyjny przepis nakazuje. Oprócz jajka, które dziabdziam z ugotowanym wcześniej makaronem, dodaje jeszcze trochę żółtego sera. Do tego również wsypuję curry i odrobinkę ziół prowansalskich. Kiedy mam wyłuskane ziarna słonecznika to opruszam sobie nimi moje danie:) Niestety tym razem słonecznika nie miałam:(( ..ale i tak wyszło dobre:)

2 komentarze:

  1. Ja do tego dodaję przyprawy typu "vegeta",i jak mam parówkę to wrzucam pokrojoną na drobno jeszcze przed wbiciem jajka.
    Pychota :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł z tą parówką:) Ja nie przepadam za mięsem, ale parówki akurat lubię a przysmażoną taką to już w ogóle. mniam mniam

      Usuń