czwartek, 13 września 2012

Machający kotek :)

 Miriam chciała zobaczyć machającego kotka:) Kotek jest i wesoło macha do Was wszystkich i przesyła Wam kocie buziaczki... uzbroić się należy tylko w grubą skórę na ten tareczkowy jęzorek:))

Chciałam skorzystać z okazji i uroczyście powitać wszystkich moich nowych obserwatorów a tym starszym z Was chciałam podziękować za czas spędzony już razem. Jest mi niezmiernie miło, że zaglądacie do mnie i czytacie i oglądacie. Mam nadzieję, że na zawsze ze mną zostaniecie:))

Z każdego komentarza bardzo się cieszę i chętnie sobie z Wami gawędzę u siebie i również na Waszych blogach. Kurka niedługo będzie musiała dla mnie osobny dział założyć, bo się moje komentarze wysypują z postów:P
Nie sądziłam, iż znajdę w sieci blogów tyle miłych osób i zakładając tego, mojego bloga, byłam przekonana, że nikt do mnie nie będzie zaglądał. Okazało się jednak inaczej i nawet zdobyłam dwa wyróżnienia. Jedno dostałam od Mary a drugie od Kurki a od Kota dostałam specjalną poduszkę blogową dla mej Panny Miau:)
Bardzo lubię chodzić sobie po Waszych blogach i patrzeć co tam zmajstrowałyście i zmajstrowaliście i bardzo się cieszę, że i Wy w me progi zachodzicie:)

Raz jeszcze bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każdy wpis i za wyróżnienia.

Serdecznie Was wszystkich pozdrawiam wraz z Panną Miau:))

PEACE

13 komentarzy:

  1. Nie odwiedzanie Cię jest działaniem na własną szkodę :) ... tym bardziej, że będziesz kiedyś sławną MAKABRESKO - PISARKĄ i będę się wtedy chwaliła, że Cie znam :) Nie zaprzestawaj komentowania bo stracę czytelników :) I bardzo się cieszę że się cieszysz ... naprawdę :)

    ps. to myślę że najwyższa pora wyłączyć tą weryfikację obrazkową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani mi w głowie zaprzestawanie komentowania:) Prędzej by mi ręce uschły albo klawiatura zczezła:))

      Odwiedzaj, bo się do Ciebie przywiązałam:))

      ps. to ja mam weryfikacje obrazkową?

      Usuń
    2. ... uff ! :)
      To jeszcze Ci powiem, że masz ostrzeżenie przed treściami dla dorosłych :))))
      ... ale to mi nie przeszkadza - czuje się jak bym otwierała tajemnicze drzwi do alternatywnego świata ;) ... co w sumie jest prawdą :) ...

      Usuń
    3. ...że treści dla dorosłych to wiem...:) W końcu mam pełno niebezpiecznych DIY przy użyciu szydełka:P

      Usuń
  2. Ja też mam zdjęcie machającego tygrysa :) A Panna Miau wygląda na prawdziwą damę...Ja mam zamiar często do Ciebie zaglądać. Przytulnie tu u Ciebie :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż machającego tygrysa:)) Jak chce być damą to jest, ale dzisiaj znów się pośliniła z radości i z takim glutem dyndającym siedziała...ble:))

      Pozdrawiam cieplutko i futerkowo i oczywiście zapraszam o każdej porze dnia i nocy:))

      Usuń
  3. No pięknie macha :) Moja Tofcia pewnie by się ucieszyła:)
    ps. dzięki za zaje*isty komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy:) Uważam, że połączenie z Converse super Ci wyszło a bransoletki i inne dodatki uważam, że każdy sobie nosić może na czym chce:))

      ...kurcze, uśmiechnęłam się właśnie...naprawdę magiczna z Ciebie dziewczyna:D

      Usuń
  4. Machnięcie Panny Miau, jak u rasowej królowej po prostu :) Kocie pozdrowienie przesyłam :)

    Się dzisiaj zastanawiałam, czemu Ty nic nie piszesz, że Cię w aktualizacjach na moim blogrollu nie widzę. Szukam, szukam... no i wstyd... poduszka blogowa jest, ale nie na honorowym miejscu, znaczy do blogrolla nie dodana. Idę cichutko naprawić błąd karygodny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i również pozdrawiamy:))

      hihi, a ja nie wiem co to jest ten blogroll ani jak się nim posługiwać O.o Miło mi jednak bardzo, że mnie na nim usadzasz, a raczej Pannę Miau...:))

      Usuń
    2. lista ulubionych blogów (u mnie po prawej) :)

      Usuń
    3. ahaa:))

      yeee...jestem ulubiona, jestem ulubiona:))) Dziękuję:))

      Usuń