wtorek, 16 lipca 2013

Spódniczka do ziemi:)

Bardzo długo nie nosiłam mega długich spódnic, a ostatnio właśnie w ręce taka strasznie długa spódnica mi wpadła. Od razu ją polubiłam i już czuję, że będzie to jedna z moich ulubionych:)
Do spódnicy założyłam zwykłą bawełnianą koszulkę i naszyjnik z łupiny orzecha kokosowego.

Myślę, że kolorystycznie wyszło spokojnie i dość letnio.

Lubicie taką kokosową biżuterię?

Nosicie spódnice maxi?




















Długie spódnice pojawiały się często na kartach historii mody i mnie osobiście podobają się te wygodne, mało obcisłe, które pozwalają na zachowanie swobody ruchów.

CIEKAWOSTKA:
Podczas wykopalisk w Armenii archeolodzy odkryli spódniczkę z trawy i wełny. Spódniczka ta należała do mężczyzny, który opasywał się nią 3,900 B.C.. Kobiety bowiem spódniczek nie nosiły. Dla nich zarezerwowane były suknie. Pierwsze damskie spódniczki pojawiły się w jednym z chińskich plemion (Duan Qun Miao-krótka spódniczka Miao) i były to spódniczki mini.




PEACE

10 komentarzy:

  1. Spódnic nie noszę, ale u Ciebie podoba mi się jej kolor. Fajnie dobrałaś bluzeczkę. Cały zestaw wygląda letnio, zwiewnie i nawet trochę elegancko. Całości dopełnia śliczny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, że Ci się podoba. Ja jestem spódniczkowym stworzeniem:D

      Buziaki!:))

      Usuń
  2. lubię takie długie, ale ja raczej preferuję sukienki, niż spódnice:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam więcej spódniczek niż sukienek, ale sukienki też bardzo lubię:)

      pozdrowienia!:))

      Usuń
  3. ja noszę od niedawna i mam już dwie :D są boskie :) i na sportowo i na elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to witam Cię w klubie miłośniczek:))

      Buziaki:)

      Usuń
  4. Podobają mi się axi kiecki, aleee... sama takiej nie mam, bo Pan Narzeczony stwierdził, że mam za ładne nogi, żeby chować pod taką spódnicą i żebym nie kupowała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, mój z kolei nie lubi jak noszę 'za krótkie':D Faceci!:))

      Usuń