poniedziałek, 9 maja 2016

Industrialna okolica nie z tej ziemi:) - malutki spacerek

Witajcie Kochani:) Dzisiaj chciałam Wam pokazać pewne miejsce nie z tej ziemi.
Kompleks ze starą fabryką jest połączeniem nowego ze starym. Najpierw dochodzi się wzdłuż kanału do ciekawych kładek z brązowego metalu. Te kładki łączą metalowe wysepki i rozciągają się nad stojącą wodą, pokrytą rzęsą, liliami wodnymi i obrośniętą trawami.

Stojąc na kładce można podziwiać nowoczesne budynki. Wszystkie znajdują się po drugiej stronie kanału i są w nich mieszkania i apartamenty.

Za kładkami rozciąga się pokaźny pas zieleni. Ludzie przychodzą tu odpocząć. Kiedy jest ciepło, kładą się na trawie. Czasem jeżdżą rowerami po betonowych uliczkach, a czasem po prostu spacerują.
stąd dobrze już widać imponujący budynek starej fabryki. Odrestaurowany, stał się biurowcem.

Towarzyszom mu jeszcze inne fabryczne budynki. Tworzą całość sprytnie zespojoną podłogą z metalowych płytek.
Cegły budowli ożywiają duże, przeszklone na niebiesko okna. Przy ładnej pogodzie wyglądają jak portale do innej rzeczywistości.

Rzadko elementy budowlane wywołują we mnie tak silne uczucia. Kiedy przebywam w tym miejscu, to czuję się jak we śnie albo na planie filmu science fiction. Widoki są tak piękne, że aż wydają się nierzeczywiste:)

Jest to dla mnie mnie wspaniały przykład na to, jak można połączyć stare nie tyle z nowym, ale z nowoczesnym akcentem.
Co powiecie na taką industrialną okolicę> Podoba się Wam, czy nie za bardzo?


Przesyłam Wam cieplutkie uściski i buziaczki! Miłego wieczoru!:))

PEACE

31 komentarzy:

  1. Красивые фото!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. спасибо:) Have a great evening!:) Hugs!:))

      Usuń
  2. Bardzo lubię oglądać klimaty industrialne, chociaż niekoniecznie chciałabym w takich mieszkać. To co mnie cieszy, to to, że w Polsce rośnie ilość zagospodarowanych starych fabryk, powstają lofty.
    Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo lubię ten styl i w ogóle połączenie starego z nowoczesnym:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  3. I to jest miejsce, gdzie powinno się przyprowadzić tych, co chcą zburzyć nieczynne fabryki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w stu procentach! Takie stare fabryki mają w sobie wielki potencjał.
      Buziaki!:))

      Usuń
  4. wonderful photos, seems like a lovely area. I like your yellow top. You look lovely.

    www.modaodaradosti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you:) This place is really amazing. It's like a trip to another reality:) Thanks:))
      Hugs!:))

      Usuń
  5. To prawda, scenografia jak do filmu s-f, może ktoś wykorzysta i będzie miał gotowy plan zdjęciowy. Niesamowite te widoki, np. wielki biurowiec i pustka dookoła... a może wymiksowałaś ludzi, żeby zdjęcia były jeszcze bardziej niesamowite? (tak, tak, fajny to manewr:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Zdecydowanie nadaje się do kręcenia filmów! Hihi, nie tak właśnie było lekko pustawo:)) To jest miejsce raczej na uboczu:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  6. Bardzo ładna okolica.
    Fajny pomysł z kładkami i wysepkami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też ten pomysł z kładkami i wysepkami mnie zauroczył:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  7. Wowww!! Przepiękne miejsce:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że się tam niesamowicie można zrelaksować:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  8. Ja lubię stare fabryki...Takie niszczejące. Kiedyś po takiej chodziłam zanim ją zburzyli. Wyobrażałam sobie wtedy, że może w tym miejscu gdzie ja stoję stali ludzie o 100 lat ode mnie starsi...byli wtedy młodzi i snuli marzenia a teraz nie żyją...to smutne i interesujące zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takie niszczejące też lubię, choć tu w okolicy, to raczej takich nie mam. W PL lubiłam je eksplorować:) Tak samo sobie wyobrażałam ludzi i w ogóle jak pracowali, coś tam robili itp.:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  9. Fajnie było wybrać się z Tobą na wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i polecam się na przyszłość:) Dzięki, że dołączyłaś:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  10. Świetne miejsce, bardzo inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu człowieka wyrywa z rzeczywistości:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  11. A w moim mieście niszczeją koszary I nikt z tym nic nie robi. Podoba mi się takie zestawienie starego z nowym. Ciekwe rozwiązanie architektonicze zastosowali Francuzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś się zmieni i odnowią i coś z nimi zrobią fajnego. No fajnie sobie pomyśleli i teraz cały ten kompleks służy ludziom i zdobi okolicę.
      Buziaki!:))

      Usuń
  12. Piękne miejsce :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uległam czarowi tej fabryki i kładeczek i w ogóle całości. Mam nadzieję, że jeszcze coś tam dobudują fajnego, bo widziałam niedaleko dźwig:)
      Pozdrowienia!:))

      Usuń
  13. fabryka biurowiec to jest to!

    portale do innej rzeczywistości?
    może masz i rację, kto wie :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że tak zamaskowane portale nie wzbudzają podejrzliwości:))

    OdpowiedzUsuń