wtorek, 9 maja 2017

Miniaturowa maszyna z zabawkami i malutkie ciasteczka

Witajcie Kochani, Dziś chcę Wam pokazać maszynę z zabawkami. W niewielkowymiarowym wesołym miasteczku na pewno się przyda, a mnie udało się wykorzystać kartonowe opakowania po ciastkach. Oprócz tego użyłam sztywnej folii, szpilki, wykałaczki i drucików.
Kleiłam i malowałam i oto rezultat:)

W środku są malutkie zabaweczki i urządzenie przyciąga klientki. Okazuje się jednak, że nie jest łatwo! Zupełnie jak w przypadku prawdziwej maszyny:) Można cały dzień spędzić na zabawie joystickiem i odejść z pustymi rękami. Jak to możliwe?

Po wielu nieudanych próbach Minka i jej koleżanka postanowiły zadowolić się ciastkami:)

Opakowania ciastek powstały z kartonu, a miniaturowe ciasteczka są z modeliny.
Podobno są smaczne i Niewielkowymiarowiankom nie tylko udało się zapomnieć o niewygranych zabawkach, ale nawet obiecały sobie, że następnego znów spróbują swoich sił i ba...bez wątpienia wygrają nie jednego pluszaka lecz nawet dwa lub trzy!

Jak podobają się Wam te miniaturki?

Wygraliście kiedyś coś z maszyny w wesołym miasteczku?



Przesyłam Wam ciepłe uściski i buziaki!

PEACE

11 komentarzy:

  1. Jak zwykle świetnie wszystko wyszło, maszyna precyzyjnie wykonana, mogłabym z całym towarzystwem pograć, może byłaby szansa na wygraną.
    Ciasteczka wyglądają smakowicie i bardzo autentycznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Hihi, a ja to nawet nie pamiętam, czy kiedyś próbowałam sił z taką maszyną, ale nieraz obserwowałam zmagania innych:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  2. Игровой автомат - СУПЕР!!!!! Коробка печенья получилась как настоящая)))
    Miniaturowa maszyna z zabawkami - SUPER !!!!! Skrzynki cookies uzyskać jak prawdziwe)))

    maszynę z zabawkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Te opakowania od ciastem, to wycięłam z prawdziwych opakowań. Nawet te malutkie etykiety były na dużych kartonikach nadrukowane.
      Buziaki!:))

      Спасибо :) Пакет теста, вырезать из реальной упаковки. Даже те крошечные этикетки были напечатаны на больших коробках.
      Целые! :))

      Usuń
  3. Świetne masz pomysły. Ciasteczka wyglądają jak prawdziwe. Uściski ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Podobno też smakowały dobrze, ale nie ośmieliłam się spróbować:)) Buziaki!:))

      Usuń
  4. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam miniaturki, ale moja Mamusia by absolutnie oszalała na ich widok hihihi :) Buziaczki :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja też właśnie mam bzika na punkcie miniaturek i uwielbiam je robić.
      Buziaki!:))

      Usuń
  6. Twoje piękne lale na pewno są szczęśliwe - tak bardzo o nie dbasz :)
    Serdeczności :) :) :)

    OdpowiedzUsuń