piątek, 23 listopada 2012

Tym razem renifer skaczący :)


















Znalazłam w sieci kolejnego reniferka idealnego na świąteczny, szydełkowy filet. Pozwoliłam sobie powiększyć oryginalne foto, bo z malutkiego oryginału trudno było się doczytać bez dostania oczopląsu.

Jeśli chcecie robić ten wzór, to zapraszam na lewą stronę:)

Tutaj reniferek stojący, którego już widzieliście wcześniej. Możecie teraz zrobić statecznego reniferka i reniferka rozbrykanego:D
Mnie na renifery wzięło strasznie i zabieram się za skoczka do parki dla stojącego:)

PEACE

13 komentarzy:

  1. Dzięki, staram się poprzedniego ogarnąć :)
    Narysowałam go na drewnianym sercu :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę:) Mam jakąś reni manię:D

      Pokaż tego narysowanego! Ciekawa jestem bardzo, pokaż, pokaż, no pookaż:))

      Buziaki:)

      Usuń
  2. Świetne te renifery...Ja co roku poluję na sweter beżowo brązowy z reniferami, ale coś nie mogę upolować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Sweterek z reniferami! Tego i mnie potrzeba:)))

      Usuń
  3. Oooo... ja też bym chciała sweter w renifery :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załóżmy klub renifera:D

      Usuń
    2. Dokładnie :D To spróbuję wyciąć renifera z filcu...ciekawe czy mi się uda :) Tylko gdzie ja go potem umieszczę...hmm...

      Usuń
    3. Każdy kto lubi renifery będzie się mógł zapisać do klubu:D

      Justynka, dawaj reniego jako charmsa może do bransoletki, albo wisiorek, wisiorek reniferowy!!:)))

      Usuń
    4. Ooo to jest pomysł :) Muszę nad tym pomyśleć...Z charmsem byłoby ciężko, ponieważ trudno wyciąć takie małe elementy, co nie znaczy że jest to niewykonalne :) Ale z wisiorkiem pokombinuję i jak coś mi się uda sensownego stworzyć to dam znać :D Klub renifera mi się podoba :D

      Usuń
    5. To oczekuję na klubowy wisiorek:))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Czyli rozumiem, że się zapisujesz do klubu renifera?:D

      Buziaki!:)

      Usuń