wtorek, 22 kwietnia 2014

Szydełkowe, ananasowe serduszko - wzór



Wzór serduszka na szydełko jest niejeden, ale serduszko z ananasami urzeka mnie całkowicie. W czeluściach internetowych wyszperałam ananasowy wzór i nim się z Wami dziś dzielę:)

Moje serduszko powstało z kordonku, ale można zrobić sobie takie szydełkowe serce praktycznie z każdej włóczki. Wybrałam kordonek zielony, bo pomyślałam sobie, że miłość jest delikatna. Niepielęgnowana usycha jak roślinka, a kiedy o nią dbamy, rozkwita i upaja zmysły, jak najpiękniejszy kwiat. Zielony kojarzy mi się z miłością chyba bardziej niż czerwień:)
Czerwony uosabia dla mnie pożądanie, tajemnicę, słodki grzech, ale z miłością mi się jakoś niezbyt łączy.

Czy zastanawiacie się czasem, czym jest miłość? Jakie kolory przywodzi Wam ona na myśl?




Przyszedł mi do głowy jeden piękny cytat z polskiej literatury właśnie odnośnie serca, miłości, empatii i postrzegania drugiego człowieka:

"Miej serce i patrzaj w serce" - A. Mickiewicz

Lubicie go? Z tego zdania wychodzi świetny wpis do pamiętnika, prawda?

...
Jako że mam dzień niezwykle leniwy, post będzie króciutki:) Myśli nieposkładane grasują mi w głowie i sieją spustoszenie...czyli prawie tak jak zwykle, ale niestety dziś całkowicie tracę nad własną głową kontrolę:) Przesyłam Wam moc uścisków i cieplutkie pozdrowienia.

PEACE

12 komentarzy:

  1. I chyba masz rację, bo zielony to kolor serca w czarach,
    w leczeniu energią :-)))
    Pozdraiwam wiosennie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, nawet nie wiedziałam, że tak jest z zielonym:) Uściski!:))

      Usuń
  2. Zielony, to kolor nadziei, a miłość z nadzieją ma dużo wspólnego...
    Bardzo ładnie wykonane.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i prawda, te dwie idą w parze:)

      Pozdrowienia!:)

      Usuń
  3. Zielony to mój ulubiony kolor, do tego stopnia, że otoczyłabym się nim w całości :) Zaskoczyłaś mnie pisząc, że uważasz go za kolor miłości, dotąd tak o nim nie myślałam, ale chyba czułam to samo, jakoś tak podświadomie. Dla mnie zieleń to najpiękniejsza barwa, jak najbardziej może wyrażać miłość, ale nie tę fizyczną tylko tę utożsamianą z oddaniem...
    Piękne serduszko zrobiłaś, no masz talent jak nic :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię zielony:) No i tak właśnie myślę o miłości: oddanie, zaufanie, spokój, pomoc, radość, współodczuwanie, zrozumienie, bezpieczeństwo. Jak nic zielony:) Dziękuję i Cię ściskam:)

      Usuń
  4. Lubię zieleń, ale np nie w ubiorze- zupełnie mi nie pasuje, ale w domu i wokół otaczam się zielonym kolorem namiętnie:)
    Fajny wzór- podbieram, może uda mi się choć takie maleństwa udłubać:)
    miłego dnia, pozdraiwma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zielony w szafie, biżu i w domu:) Bardzo proszę, częstuj się wzorem i ja Tobie również życzę miłego dnia i przesyłam pozdrowienia!:)

      Usuń
  5. Zrobiłam serduszka wg tego wzoru. Są piękne. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń