piątek, 22 lutego 2013

VIDEO TUTORIAL - Łączenie kolorów

Przygotowałam dla Was filmik, z którego dowiecie się, jak łączyć w szydełkowej robótce dwa kolory bez obcinania nitki i bez wiązania supełków.


Zobaczcie, że szydełkowanie dwoma kolorami wcale nie jest skomplikowane. Możecie w ten sposób wrabiać wzorki na przykład w swetry lub też możecie sobie zrobić chociażby kolorowe ściereczki do trzymania gorących garnków.
Łączenie kolorów możecie nie tylko przeprowadzić na włóczkach, ale również i z kordonkiem można w ten sposób pracować. Jako przykład podam Wam szydełkowego pingwina z kordonku, w którym łączyłam dwa kolory: TU. Szydełkowałam naprzemiennie białym i czarnym i ani razu nie obcinałam nitki i nie wiązałam supełków.
Mam nadzieję, że Wam się przyda powyższe wideo instruktażowe:)

PEACE

14 komentarzy:

  1. Ty to jesteś szydełkowa czarodziejka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, dziękuję Ci bardzo:) Szydełko to moja różdżka:D

      Usuń
  2. Dziękuję Ci bardzo za udział w mojej zabawie;)
    Widzę tu u Ciebie masę fajnych rzeczy;)Z wielką przyjemnością dopisuję się do obserwatorów,bo sama ostatnio wróciłam do szydełka;)
    Pozdrawiam serdecznie Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam przejść obojętnie obok Ciebie!:) Super, że Cię zaciekawiłam:)Ja cierpię na nieuleczalny syndrom szydełkowania:))
      Witam Cię serdecznie w gronie obserwatorów i cieplutko Cię pozdrawiam!

      Usuń
  3. No ja się w ciemnej norce zaszyłam a Ty tu normalnie rozkwitasz!
    Pełen profesjonalizm, super - idę się z powrotem schować :))
    Ja myślę, że to czarne to już chyba minęło ;) - daj trochę światła! :))
    ...tylko w szablon nie klikaj ;)

    pozdrówki ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chowaj się!:)) eee, niee, ja lubię czarne:))

      Buziolki kochana!:)

      Usuń
  4. niestety ja nie mam paluchów do takicg rzeczy :<<

    zapraszam u mnie spore rozdanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę chyba skorzystać, bo masz w regulaminie, że mogą udział brać osoby, mieszkające na terenie Polski:)

      Usuń
  5. No! I to jest coś dla mnie! Ekstra te filmiki robisz, naprawdę są jasne i przejrzyste, a do tego masz bardzo dobry głos do takich rzeczy :) sposób jest ekstra i już nie będę się męczyć z tymi nitkami, bo tego nienawidzę! Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za komplementy:) Strasznie miło mi się zrobiło. Cieszę się, że filmiki są pomocne:)

      Buziaki!:))

      Usuń
  6. Witam:) bardzo fajny ten Twój blog i z chęcią do niego zaglądam. sama też zaczęłam prowadzić własny (http://szydelkowykacik.blogspot.co.uk/) i tak się zastanawiam czy mogę umieścić link do Twojego tutorialu?
    Będzie mi łatwiej go później znaleźć :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:) Bardzo dziękuję za miłe słowa i strasznie się cieszę, że tutorial Ci się przydaje. Możesz śmiało zamieścić u siebie link do niego:)

      Pozdrowienia!:))

      Usuń
  7. Witaj tutaj. Nie znam tej metody. Znów się czegoś dowiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:)))) No i super:))) Tak można każdy ścieg zmieniać. Chodzi tylko o to, aby przed ostatnim przełożeniem nitki.

      Usuń