wtorek, 5 lutego 2013

Ściągacz na szydełku - VIDEO TUTORIAL

Jeśli chcecie się dowiedzieć, jak zrobić szydełkowy ściągacz, to zapraszam do obejrzenia filmiku instruktażowego.

Podstawą do wykonania ściągacza jest jeden rządek słupków (dc) , połączonych oczkiem ścisłym (sl st). Szydełkowy ściągacz wykorzystuje słupki przerabiane od przodu (fp dc) i od tyłu (bp dc).
Z wideo dowiecie się, co robić, kiedy już nasz pierwszy rządek zwykłych słupków mamy zrobiony.

Ściągacz przydaje się do wykończenia na przykład rękawiczek lub do wykończenia rękawów swetra. Można ze ściągacza zrobić także szalik i różne inne fajne rzeczy:)

PEACE

9 komentarzy:

  1. Dziękuję,
    przyda mi się bardzo teraz do rękawiczek :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę:) Jak już zrobisz rękawiczki, to koniecznie pokaż. Lubię sobie oglądać różniaste dziergutki:))

      Buziaki!

      Usuń
    2. Przez te Twoje tutoriale przestałam już wertować youtuba w poszukiwaniu pomocy w szydełkowaniu :) Wszystko mam u Ciebie...
      Co do dziergutek...pamiętasz moje podkładki? Zaczęłam robić, niby zaczęło wychodzić a potem zrobiło się jakieś krzywe i się zdenerwowałam i rozprułam...Muszę zebrać się i zacząć od nowa :)

      Usuń
    3. Nawet nie wiesz, jak mi jest miło! Staram się wrzucać przydatne tutki i różności:D

      No właśnie czekałam na te podkładki:)

      Usuń
  2. No kochana, zachęciłaś mnie do szydełkowania!
    Tylko czy ja się połapię??? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, bardzo się cieszę:)
    Połapiesz się:) Z Twoją wyobraźnią to na pewno wymyślisz miliony fajnych rzeczy szydełkowych!

    Pozdrawiam Cię cieplutko i witam wśród obserwatorów:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam, ja kiedys próbowałam cos szydełkować i masakra, cięzko ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, ja na początku też nie wiedziałam co i jak:) Pamiętam, że jako pierwsze zrobiłam kółko i byłam dumna jak paw:))

      Usuń