środa, 17 września 2014

Kamizelka szydełkowa - wzór (schemat)

Kiedy we wrześniu (podczas Braderie de Lille) w ręce wpada mi sukienka letnia, to bynajmniej nie zamierzam rezygnować z jej noszenia.  Letnią sukienkę do chłodniejszej pogody wyśmienicie przystosowuje szydełkowa kamizelka.





































Kamizelka na baziek koła powstała w przeciągu dwóch dni, na szydełku 3,5mm  i udało mi się wykorzystać lekko włochatą, brązową włóczkę, która od lat zalegała w moich szydełkowych zasobach, a także urokliwie niebieski kordonek, którego miałam już końcówkę. Do tego dołożyłam kordonek w kolorze leciutkiego błękitu.

Ten milutki i leciutki ciuszek daje przyjemne ciepełko i oczywiście mogę z czystym sercem polecić taką metodę przysposabiania letnich ubrań do niskich temperatur.



Jak widzicie na zakupach nie przemarzłam i udało mi się dziarsko przytaszczyć do domu przepyszne śliwki węgierki, z których wyprodukowałam sobie dżemik:) Relacja ze smażenia dżemu pojawi się niewątpliwie w przyszłości wraz z przepisem i pochwalę się Wam również dżemikiem nektarynkowym:)





































Szydełkowy wzór kamizelki znalazłam podczas surfowania w sieci i jakość skanu nie jest może piorunująco wyśmienita, ale da się z nim posłużyć, a więc zapraszam szydełkujących:)  Ja leciutko zmodyfikowałam sam dół robótki poprzez dodanie dodatkowych rządków i ramiączka mają więcej 'wąskich'  rządków niż na schemacie, bo w przeciwnym razie by były za króciutkie.




Starałam się, aby kamizelka pasowała do sukienki i chyba się udało? Podoba Wam się w ogóle sama kamizelka i to zestawienie, czy raczej nie?

Ściskam Was serdecznie i życzę miłego dnia:)

PEACE




34 komentarze:

  1. Świetna kamizelka, bardzo kreatywnie podeszłaś do sprawy :) Zestawienie jak najbardziej pasuje, fajnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Miło mi, że Ci się podoba:)

      Pozdrowienia!:)

      Usuń
  2. Wyglądasz kolorowo i ciekawie, kamizelka pasuje jak ulał :) Do tego masz fajną kurteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Hihi, ta kurtka to już ma sto lat. Kupiłam ją w TESCO na przecenie i też ją bardzo lubię:)
      Buziaki!:)

      Usuń
  3. Fajna kamizelka. Widać, że masz talent do szydełkowania. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Trochę czasu wykonanie mi zajęło, ale w końcu się udało:)

      Pozdrowienia!:)

      Usuń
  4. Piękna kamizelka. Pasuje do sukienki i... do Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamizelka świetna bardzo podoba mi się zestawienie kolorów i idealnie pasuje do sukienki :) , ja to Cię podziwiam , bo ja mam kurcze czasem(czytaj często :)) problem z czytaniem schematu czy robienia coś wg opisu :/
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Akurat mi się poszczęściło, że miałam te kolory. Ja powiem Ci, że wolę schematy od opisów, bo ze schematów jakoś szybciej mi idzie:)
      Uściski!:)

      Usuń
  6. Nie noszę kamizelek, ale Tobie w niej ładnie :)
    Czekam na przepis na nektarynkowy dżem, takiego jeszcze nie jadłam :)
    Co do Twojej odpowiedzi na mój post to tak, wiem o jaki kolor Ci chodzi :D W sumie czytasz mi w myślach bo myślałam o jakimś odcieniu zieleni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Też kiedyś nie nosiłam, ale mi się odmieniło:) Pojawi się przepis już wkrótce, bo wiesz co, ten dżem jest mój ulubiony ze wszystkich i nawet przebija ukochaną truskawkę:)
      No niesamowite! Kurcze, to może się na niego skusisz? Myślę, że bardzo fajnie będzie z innymi grał.
      Buziaki!:)

      Usuń
    2. Oj u mnie jeszcze nic nie przebiło truskawki, więc tym bardziej jestem ciekawa tego dżemu, szczególnie, że teraz nektarynki są w dobrej cenie :)

      Usuń
    3. To napiszę w kolejnym poście przepis:) U mnie też właśnie w dobrej cenie były, bo na ryneczku. Śliwki węgierki też mi się udało wyhaczyć okazyjnie i dlatego też się skusiłam na dżemik śliwkowy:) Tak pukam po parę słoiczków na zimę, bo mój luby to nie przepada za tymi dżemikami akurat i ma swój ulubiony ze sklepu:D

      Usuń
  7. Adorable outfit and great vest! Love your idea of transitioning to a new season. You are a fountain of creativity and energy! Definitely your own person, one can tell. :) Will we ever see your lovely face, I wonder? :) Though I have to say I love the intrigue, and I've never seen anyone who teases so beautifully, with feathers and sparkles. xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for all your nice words and I'm happy you like my outfit:) I like to wear summer clothes all year long so I need to adapt them a little:) To be honest apart from sweaters and jackets I have very few typically winter clothes.

      Well, who knows? Maybe I'll reveal one day, tho I must say that I really love to tease:) xxx

      Usuń
  8. świetna kamizelka taka etniczna troche :) wspaniale pasuje do sukienki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mnie ten środek kojarzy się z mandalą i powiem Ci, że taki podobny brąz mam na indyjskiej narzucie na kanapę:)
      Pozdrowienia:))

      Usuń
  9. Kamizelka jest super, ale ta dżinsowa kurteczka, którą masz na ostatnim zdjęciu - marzenie:) uwielbiam dżins w każdej postaci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Też lubię tą kurteczkę i użytkowym plusem jej jest ciepła podszewka:)
      Pozdrowienia!:)

      Usuń
  10. Jak lata 60 -te :-)))
    Moda lubi się powtarzać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, że tak trochę właśnie wyszło:) Oj tak, wszystko się powtarza.
      Buziaki!:)

      Usuń
  11. Bardzo fajnie wygląda kamizelka razem z sukienką :)
    Nie w moim stylu, ale ciekawy pomysł :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak jakoś zawsze miałam gdzieś w marzeniach taką kamizelkę z koła:)
      Pozdrowienia:))

      Usuń
  12. Bardzo, bardzo podoba mi się i sama kamizelka i sukienka i zestawienie tych dwóch ciuszków! - lekko hippi, czyli to co lubię i to co z przyjemnością często u Ciebie widzę :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Sukienka miała sporo niedoróbek, ale udało mi się wszystko obszyć i jest gites:)
      Bardzo lubię sukienki, spódniczki i ręcznie robione rzeczy. Jak się to połączy, to rzeczywiście wychodzi takie hippi:)
      Uściski!:)

      Usuń
  13. Śliczna kamizelka!!! Wspaniale pasuje do sukienki!!! Świetnie wyglądasz!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana i cieszę się, że uważasz że pasuje. Bardzo się starałam jakoś zgrać te dwa ciuszki, bo w końcu kamizelka specjalnie do sukienki powstała w ramach akcji adaptacyjnej do chłodów:)
      Uściski!:)

      Usuń
  14. Rewelacja! Uwielbiam takie pomysły!
    ps. i pchle targi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Strasznie szkoda, że ten targ raz w roku jest, ale to zawsze lepiej niż wcale:)

      Pozdrowienia!:)

      Usuń
  15. Świetna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Woow rewelacja :) bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Kamizelka stała się stałym dodatkiem do tej sukienki:)

      Uściski!:))

      Usuń