piątek, 7 czerwca 2013

Piękna serwetka szydełkowa- schemat

Jakiś czas temu udało mi się wyszukać jeden z najpiękniejszych wzorów szydełkowych, jaki kiedykolwiek widziałam. Praca nad serwetką została już ukończona i sami oceńcie, czy ten wzór nie jest wyjątkowy? Mamy ananasy i wachlarze i te wszystkie elementy jakoś tak magicznie do siebie pasują.

Serwetkę robi się dość szybko i najlepiej po ukończeniu przeprać ją i naciągnąć delikatnie. Po takim zabiegu i bez usztywniania prezentuje się nasza robótka następująco:






























Schemat pochodzi z francuskiego czasopisma, ale niestety nie wiem z jakiego. W każdym razie macie go tutaj:

( Klikajcie w foto, aby powiększyć lub otwórzcie w nowym oknie).

Moja serwetka powstała z kordonku w kolorze ecru, ale z całą pewnością w każdym kolorze będzie wyglądała fajnie.
Myślę, że na przykład z czerwonego lub żółtego kordonku wyjdzie super.

Jeśli szukacie efektownego wzoru i dość łatwego w wykonaniu, to myślę, że ten was nie rozczaruje.





























W serwetce mamy słupki przerabiane górą i jeśli nie jesteście pewni, jak takie słupki wykonać, to zapraszam  na mój wideo tutorial: TUTAJ, z którego właśnie na przykładzie tej konkretnej serwetki dowiecie się wszystkiego o słupkach przerabianych górą.
Jeśli nie wiecie, jak zrobić słupki podwójnie nawijane, to również zapraszam do obejrzenia filmiku instruktażowego: TUTAJ.

Życzę wam miłego szydełkowania:)

PEACE





7 komentarzy:

  1. szybko? kurcze szkoda, że ja takich cudeniek nie umiem robić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, w miarę szybko:) Jeśli tylko masz chęci do nauki, to na pewno dasz sobie z szydełkiem radę. Najpierw zrobisz łańcuszek, a później półsłupki i słupki, a dalej już samo pójdzie:)

      Usuń
  2. Faktycznie bardzo efektowna ta serwetka. Świetne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się w tym wzorku zakochałam po prostu. Dziękuję:) Starałam się żeby było ładnie:)

      Buziaki!:))

      Usuń
  3. Świetna serwetka :)) Widać, że masz wielki talent. Uwielbiam takie blogi jak twój!
    Bardzo fajnie prowadzisz bloga. Zapraszam też do mnie, może Ci się spodoba:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i zapraszam ponownie oczywiście:)

      Buziaki!:))

      Usuń