czwartek, 30 kwietnia 2015

Kordonkowy top hippie - wzór + facet wlazł mi na głowę

Gdyby było lato, to wyglądałabym tak:

...a to dlatego tak, bo właśnie skończyłam robić kordonkowy top na szydełku.

Od razu postanowiłam się w niego wystroić i Wam pokazać.
Strój na obecną pogodę się niestety nie nadaje. Wyobraźcie sobie, że padał grad:D
Okulary przeciwsłoneczne mogłyby co najwyżej ochronić mnie przed spadającymi z nieba grudkami lodu...

















Przy robieniu zdjęć dzielnie asystował mi Cool Kevin, który przybrał imię Kev.

Kev cały czas usilnie stara się skupić moją uwagę, bo chciałby dostać wreszcie nowy strój i wyruszyć ku wielkim przygodom..
Już niedługo wezmę się za odzienie dla mojego kawalera, ale bardzo chciałam dokończyć najpierw szydełkowy top.
Nie lubię odrywać się od jednego projektu na rzecz drugiego. Czy też tak macie?
Ja po prostu muszę najpierw skończyć jedno, a dopiero potem zacząć coś innego.

Kev zainteresował się moimi okularami przeciwsłonecznymi. Bardzo je lubię, bo są duże i czerwone i fantastycznie przylegają do głowy. Są to jedne z tych taniutkich okularów, ale dla mnie są bezcenne:)) Nie cierpię zsuwających się okularów i nie przepadam za takimi, spod których wystają mi brwi:)

Kev postanowił też zająć się wspinaczką o.O Ku mojemu zdziwieniu szło mu bardzo dobrze i postanowił wejść mi na głowę:D
Tak to siatkowy szydełkowy top okazał się być wyśmienitą drabiną...

...cóż:D

Nie można się na Kev'a gniewać, bo kilkudniowe siedzenie bezczynnie na półce każdego skłoniłoby do wybryków.



Teraz o samym topie: zrobiłam go z trzech różnych kolorów kordonka. W samym środku jest delikatny żółty, następnie brzoskwiniowy, a reszta jest w kolorze ecru.
Użyłam szydełka C.F.I. 02. Podejrzewam, że może być to 3mm.


Jeśli ktoś z Was miałby ochotę zrobić sobie ten szydełkowy top, to zamieszczam wzór, wyszperany już jakiś czas temu w sieci.

Ja całość obrobiłam półsłupkami. Przy dekolcie zrobiłam 3płs razem (czyli 1 prawie płs w oczko przed samym środkiem, 1 prawie płs w sam środek i 1 prawie płs w oczko po samym środku i przerobiłam je razem, tworząc jeden półsłupek z trzech)

(Klikajcie PPM i 'otwórz grafikę w nowym oknie')

Wyszedł mi taki hipisowski ciuszek i jestem bardzo zadowolona. Myślę, że można z powodzeniem sięgnąć tylko po jeden kolor lub całkowicie zaszaleć i stworzyć prawdziwą tęczę.

Siatkowe bluzki są fajne, bo można dzięki nim ciekawie się ubrać i to na wiele sposobów. Wystarczy jedynie podmieniać koszulki pod spodem:D


Jeśli zrobicie ten top na szydełku, to będzie mi bardzo miło zobaczyć foty:)




Co słychać u Was? Macie plany na długi weekend? Ja być może pójdę sobie jutro z lubym na pochód lub do parku? Nie wykluczone jednak, że zostanę w domu i będę się lenić:)

Przesyłam serdeczności i całuski:)
PEACE


45 komentarzy:

  1. Swietny top :) Zdjecie ze wspinajacym sie lalkiem od razu przywolalo skojarzenie z filmem "Kingsize" :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ha, a wiesz co, też właśnie mi się z Kingsajzem kojarzyło, jak już tak sobie je wrzuciłam do kompa i na nie popatrzyłam:)))
      Pozdrowienia!:)

      Usuń
  2. To teraz tylko czekać na lato pozostało :)
    Ja niestety posiadam niedokończone rzeczy , ale ostatnio pomiędzy nowymi wzięłam się za wykańczanie starego , a przynajmniej próbuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, no, a później na ukochaną jesieeeń:))))
      Ja mam jeden nieskończony projekt i choć mnie męczy, to chyba się nie zabiorę. Już ze 2 lata leży:D
      Buziaki!:))

      Usuń
    2. To witam w klubie:D , też mam pewnie z takim stażem na pewno 2 rzeczy ale planuje skończyć , kiedyś ....

      Usuń
    3. No właśnie...kurczę, ja już nawet nie planuję skończyć:D

      Usuń
  3. Mnie ten top skojarzył się ze słońcem, szczególnie ta część brzoskwiniowa, która przypomina mi promienie. :) Ładnie w nim wyglądasz :)
    Moje plany na weekend nie są zbyt ciekawe: będziemy siedzieć w domu bo córka ma nogę w gipsie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, a do głowy mi przychodzi takie metalowe słońce:) Dziękuję:)) Ehhh...z drugiej strony pobędziecie sobie razem:) Może gry planszowe?
      Uściski!:))

      Usuń
  4. Masz wielki talent :) Kev to taki figlarny mężczyzna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Hyhy, ja sama nie wiem, co mu przyszło do głowy, żeby się tak wspinać, ale na pewno zwrócił moją uwagę:D

      Buziaki!:))

      Usuń
    2. Ja też nie lubię zostawiać niedokończonych rzeczy. A najlepiej jak uda mi się wszystko zrobić w jeden dzień :) bluzka jest super. Idealna na lato. A Kev sobie z Ciebie zrobił ścianę do wspinaczki hihi :)

      Usuń
    3. Oj tak, też się zawsze uwijać staram:) Dziękuję:)) No, niezłe z niego ziółko:D Kurczę, ja do Ciebie wpadałam i się zastanawiałam, gdzie się podziałaś?:) Dobrze Cię 'usłyszeć'.
      Buziaki!:)

      Usuń
    4. Ostatnio miałam trochę spraw na głowie i rękodzieło poszło jakoś w odstawkę. Mam nadzieję, że niedługo wrócę do tego i znowu udzielę się na blogu :)

      Usuń
    5. Dobrze, że wszystko u Ciebie w porządku. Czekam, jak powrócisz do blogowania:)

      Usuń
  5. Chyba u Was jest zdecydowanie cieplej, skoro możesz założyć taką siateczkę delikatną i letnią :-)
    Ciepłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, nie to tylko tak się ubrałam, żeby pokazać nową bluzkę:))

      Miłego weekendu:))

      Usuń
  6. Super top i super gawędziarstwo ( historie o lalkach). Kończę chustę i sama nie wiem, co teraz robić. Może top? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)) Hyhy, taki prześwitujący top się zawsze przyda i tak jak chusta daje wiele możliwości:)
      Uściski!:))

      Usuń
  7. Top jest super! Kev to interesujący facet, na dużo mu pozwalasz... ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Hihi, sam się tak wdrapał, a ja nie miałam sumienia go strącić:)

      Buziaki!:)

      Usuń
  8. śliczny ten topik,Kev na coś liczy???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Hihi, chyba tak...chce zwrócić moją uwagę, ale niestety będzie w ubrankowej kolejce dopiero drugi, bo przed nim jest monsterkowa koleżanka. Biedaczek...tyle wysiłku na nic:))
      Pozdrowienia!:))

      Usuń
  9. A mąż nie jest zazdrosny to tego rozbrykanego golasa? ;)
    Top jest przepiękny, właśnie takie rzeczy lubię, do zakładania na coś, leciutkie, ozdobne :)) Napracowałaś się przy nim, ale było warto, bo cała stylizacja idealnie się komponuje i bardzo do Ciebie pasuje :)
    Ja dziś zaliczyłam spacer i lody i to wszystko, bo przyszła burza i z 20 st. zrobiło się 13 :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, on o mnie jakoś wcale nie jest zazdrosny właśnie:/ Ja też lubię, a może pokusisz się o wydzierganie tego? Dziękuję:)
      U mnie pogoda całkiem ładna, ale siedzę w domu. Żadne plany wyjściowe nie wypaliły i robię sobie mini spa:D
      Buziaki!:)

      Usuń
    2. Topik śliczny i zabawny wspinacz:)

      Usuń
    3. Dziękuję:)) Oj tak, nie mogłam się na niego gniewać:)

      Pozdrowienia!:))

      Usuń
  10. Bluzeczka super. Facetowi zrób szybko ubranko co by nie chodził taki porozbierany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Hehe,muszę w końcu, a bidulek na razie wciąż oczekuje:D
      Uściski!:)

      Usuń
  11. Hi:)! Thanks for joining my blog via GFC:)! I did the same back to you. Very unusual blog:), happy to look for updates:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi and welcome to my little world:) Thank you for following.
      Hugs!:)

      Usuń
  12. Original! Very beautiful!!

    Greetings!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much! I'm happy you like it.

      Greetings:)

      Usuń
  13. Adventuresome chic pretty Style! Love that top!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi:) Thank you. It was a lot of fun to crochet:)

      Usuń
  14. Bardzo ładny top - słoneczny. To w środku to, domyślam się, słońce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Hihi, na początku nie myślałam o środku jak o słońcu i dopiero później tak mi się skojarzyło:D

      Usuń
  15. Rewelacyjny top, latem wszystkie spojrzenia będą Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Olá amiga,vim retribuir sua carinhosa visita ao meu cantinho.
    Fiquei feliz por seguir-me!!!
    Obrigada,volte sempre e pegue o meu selinho de agradecimento!

    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olá, I'm happy to have you with me:) Thank you for following:) Beijos!:))

      Usuń
  17. Olá,

    Sua blusa em crochê é muito bonita!

    Adorei a cor.

    Eu também tenho gatinhos, mas...tenho medo de filmes de terror...kkkkkk...

    Querida, adoramos sua presença bonita no nosso blog Lilasesazuis.

    Quando puder, volte, ficaremos felizes!

    beijos,

    Lígia e =^.^=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olá, Thank you:) I tried to make it light and sunny and I really wanted to go for more than one colour so I'm happy you find it cool:) I saw your cats. They are beautiful and your dogs too:) Thank you for joining my blog.
      Beijos:))

      Usuń
  18. siatka ćwiczebna jak dla całego szwadronu :)
    nieźle się wojak sprawdził - najpierw wstępne
    rozpoznanie terenu i zagrożeń - pod pozorem
    seksownej sesyjki, potem już - SZTURM!

    topik baaardzo mi się spodobał i Kevowi też!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi:)))) Dzięki, oj tak, Kev zdecydowanie dobrze się bawił. Na razie cały czas staram się obmyślić wdzianko dla niego. Z Kapitanem Snapem to było oczywiste, a Kev daje mi do myślenia. Teraz mam jednego mięśniaka i jednego szczuplaka:))

      Usuń
    2. a każdy z Nich taki fajowy...!

      Usuń