środa, 20 kwietnia 2016

Szydełkowa czapka na lato:) +film 10 Cloverfield Lane

Witajcie Kochani. Chusta, nad którą pracowałam ostatnio, jest w fazie blokowania i mam nadzieję, że już niedługo Wam ją pokażę. Dziś mam dla Was również coś szydełkowego i jest to element letniej garderoby.

Ażurowa czapka na lato powstała na szydełku 6mm, z grubego, czerwonego sznurka. Jest sztywna i przewiewna, a rondo zapewnia odrobinę cienia i wytchnienia:)
Właściwie to nie mogę zdecydować, czy jest to letnia czapka, czy letni kapelusik? Jakkolwiek by nie było, to jest to fajny szydełkowy projekt i jeśli macie ochotę taką czapeczkę/ kapelusik sobie zrobić, to chętnie podzielę się z Wami wzorem, z którego korzystałam.

Lubicie letnie kapelusiki i czapki? Jak chronicie głowę przed palącym słońcem?

< Oto wzór na letnią czapeczkę.

U mnie okrążeń jest mniej, a ostatnie okrążenie to półsłupki (przy czym w przestrzeń na czubkach muszelek robiłam po dwa półsłupki) i oczka ścisłe (po jednym oczku ścisłym w każdą przestrzeń pomiędzy muszelkami).


Taką ażurową czapkę robi się szybko i jest naprawdę lekka.

Polecam:)





   ♥         ♥          ♥          ♥          ♥          ♥         ♥          ♥          ♥          ♥          ♥         ♥          ♥          ♥  Ostatnio obejrzałam  film 10 Cloverfield Lane (2016 - dramat/ horror/ mystery) i postanowiłam Wam o nim napisać. Sam pomysł jest bardzo ciekawy, ponieważ duża część filmu dzieje się w schronie atomowym. Młoda kobieta ulega wypadkowi i właśnie w tym schronie budzi się i dowiaduje się, że na ziemi dzieje się coś złego. O wyjściu na powierzchnię nie ma mowy. Jedyną alternatywą jest życie w bunkrze z dwoma mężczyznami. Jak jest w rzeczywistości? Czy główna bohaterka padła ofiarą spisku? Czy może ufać Howardowi i Emettowi?  10 Cloverfield Lane przez cały czas trzyma w napięciu i ogląda się świetnie od początku do końca.
Na mojej skali słoniowej ta niesamowita produkcja dostaje 9 na 10 różowych słoni. Myślę, że warto obejrzeć, bo to po prostu dobre kino dla każdego.

A Wy widzieliście ten film? Zamierzacie obejrzeć? Co byście zrobili, gdybyście się obudzili w schronie atomowym z obcymi ludźmi?

♥           ♥            ♥            ♥           ♥           ♥           ♥           ♥           ♥           ♥           ♥          ♥           ♥
Życzę Wam miłego dnia i ściskam!:))
PEACE

39 komentarzy:

  1. Jajajajajajaaa, genial y divertido. Precioso. Mi querida amiga enhorabuena por tan maravillosas manos. Un beso muy grande. Dulces sueños.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you my dear amiga:) Un beso muy grande to you too and have a great day!:))

      Usuń
  2. Cudna czapka, normalnie już się w niej widzę na spacerze wzdłuż jeziora :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Hihi, no myślę, że się nadaje na taki spacer i rozumiem, że będziesz robić?:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  3. Czapeczka kapeluszowata jest urocza, filmu nie oglądałam, niestety.
    Pozdrawiam i zdrówka życzę.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Film jest bardzo fajny i polecam. Nawet jak nie lubisz horrorów, to jest ciekawy.
      Buziaki!:))

      Usuń
  4. Dziękuję za polecenie filmu, czuję że bardzo by mi się podobał, zpisuję tytuł, bo gotowam zapomnieć...przeważnie tak bywa.
    A w czapeczce wyglądasz bajkowo! Na pierwszy rzut oka myślałam,że patrzę na którąś z Twoich lal. Gruby ażur jest rewelacyjny na słoneczne dni i wcale nie czekaj do lata, żeby ją zacząć nosić, zobaczysz, że wszyscy Ci będą zazdrościć:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stawiam, że Ci się spodoba. Jak obejrzysz, to koniecznie daj znać. Dziękuję:)) Hehe, ja to się z gruntu nie rzucam w oczy i myślę, że by raczej nikt nie zwracał uwagi, ale na te pogody teraz to masz rację, że się nadaje, bo wiatr jest, to chociaż by się włosy nie targały:D
      Buziaki!:))

      Usuń
  5. Ślicznie to wygląda :) Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Przysięgam, że szydełkowanie nie jest trudne:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  6. Красивая ажурная шапочка на лето! Спасибо за схему!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. спасибо:) I'm happy you find the scheme useful. Have a great day! Hugs:))

      Usuń
  7. O, film w sam raz dla mojego Połówka. Czapeczka jest urocza. Od razu słońce jakby jaśniej zaświeciło, zrobiło się cieplej na duszy, choć ostatnio marzłam na działce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci powiem, że ten film to ma takie różne płaszczyzny, że każdemu się raczej spodoba. Możecie śmiało razem oglądać:) Dziękuję:)) Oh chętnie bym pomarzła na działce!:) Buziaki!:))

      Usuń
  8. Przyznaję bez bicia, że nie noszę latem żadnego nakrycia głowy. Po pierwsze mam problem ze znalezieniem czegoś w czym nie wyglądałabym dziwnie, a po drugie lubię jak mi się pod wpływem słońca rozjaśniają włosy :)
    Zaciekawiłaś mnie tym filmem (dawno nic nie miało tylu różowych słoni).
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, no tak włosy rozjaśnione słońcem, to fajna sprawa, a ja teraz mam coraz więcej siwych, to w sumie tak jakbym sobie rozjaśniła:P
      Bardzo polecam ten film, bo już sam pomysł taki fajny, no i jest John Goodman i w ogóle, jak już wiadomo, o co chodzi, to szczęka opada i jakoś tak się na usta ciśnie "naprawdę??". Super jest:))
      Buziaki!:)

      Usuń
  9. Cute knits)) It reminds me of something I used to do in school, when I loved knitting very much *__*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, and that's really cool to read that it brought nice memories:) Hugs!:))

      Usuń
  10. Przypomina mi kielich kwiatu - dzwoneczka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza czapeczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapelusik jest boski! Filmu nie znam, ale z opisu wynika, że moze być to coś fajnego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Ten film mi sie straaaasznie podobał, bo nie był przewidywalny i miał naprawdę fajną fabułę. Ciekawie się oglądał i to do ostatnich minut.

      Usuń
  13. Wyglądasz w nim jak Calineczka, albo Dzwoneczek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerwony kapturek :))) Ślicznie :) Robiłam tym wzorem czapkę dawni temu, ale w wersji jesienno-zimowej. Niebieską. Mimo dziur dała radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)) W wersji zimowej na pewno wyglądała ślicznie. Wyobrażam sobie taką z włóczki z dodatkiem moheru:D
      Buziaki!:))

      Usuń
  15. bajkowo się porobiło - a wszystko za sprawą
    jakże niepozornego wydawałoby się kapelutka!
    wspaniały - kolor, fason - mam do niego tak
    wiele ciepłych uczuć, bo moja Córcia jako
    maleństwo paradowała w podobnym - choć uszytym :)

    ja lubię albo męskie : czapki z daszkiem albo
    płócienne kaszkiety - choć najczęściej wybieram
    po prostu paraSOL koniecznie wesolutki i jaśniutki
    (w odróżnieniu od paraPLUI - ciemnego i masywnego)

    OdpowiedzUsuń
  16. :D Ja bym chciała mieć taki kapelusik jak Dale w The Walking Dead:))

    OdpowiedzUsuń
  17. znalazłam ten pi.ękny wzór w tamtym roku robiłam reliefowymi czapkę okazała się za ciepła ,pruję i robię taką ,dzięku za wzór

    OdpowiedzUsuń