sobota, 16 lutego 2013

Słupki przerabiane górą - VIDEO TUTORIAL

Przedstawiam Wam filmik, z którego dowiecie się, jak robić słupki łączone górą. Tego rodzaju szydełkowy ścieg jest bardzo popularny i często wykorzystywany jest on na przykład w serwetkowych wzorach.

Na filmiku pokazuję Wam, jak łączyć ze sobą trzy słupki górą. Słupki możemy łączyć także dołem.
Jeśli chcemy łączyć słupki również dołem, to wystarczy każdy z trzech słupków rozpocząć w tym samym oczku z poprzedniego rzędu.

Życzę Wam miłego oglądania i słuchania:) Mam nadzieję, że się Wam ten tutorial przyda i że pomoże Wam on w wyrabianiu nieziemsko wspaniałych szydełkowych tworów.

PEACE

8 komentarzy:

  1. obejrzałam Twój filmik i nabrałam ochoty na szydełkowanie, skoczę chyba w poniedziałek do pasmanterii kupić wszystkie niezbędne rzeczy, skorzystam z Twojej nauki i zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie :-)

    rudnicka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco Cię zachęcam do spróbowania sił w szydełkowaniu!:)) To jest naprawdę bardzo nagradzające hobby i odpręża niesamowicie:) Jestem pewna, że dasz sobie wyśmienicie radę i stworzysz wspaniałe rzeczy.

      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Tak to wszystko fajnie brzmi,
    aż sama mam ochotę łapać za druty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak mi jest miło, że potrafię działać zachęcająco:))

      Buziaczki!

      Usuń
  3. Moja mama robi takie serwetki w wolnym czasie i są prze sliczne ;) obserwuję i było by mi bardzo miło jeśli ty zaobserwujesz mojego bloga ;> http://polcia2704.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię serwetki szydełkowe:)

      Witam Cię w gronie obserwatorów i serdecznie pozdrawiam!:))

      Usuń
  4. A jak zrobić 3 potrójne słupki przerobione razem w 1oczku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, A więc robisz te słupki jak normalnie potrójne słupki i jak już jesteś o krok od finalnego przerobienia, to zatrzymujesz się i narzucasz do następnego z trzech tych słupków i przerabiasz znów tak, że przed ostatnim przerobieniem zatrzymujesz się i zabierasz się za trzeci z tej trójki. Tym razem jak już będziesz przed finalnym przerobieniem tego słupka potrójnego, to przerabiasz przez wszystkie pętelki, które Ci się nagromadziły na szydełku.
      Pozdrowienia:))

      Usuń