wtorek, 2 maja 2017

Szydełkowa serwetka serce (wzór) + fajne kosmetyki do brwi ❤

Witajcie Kochani, Jak tam Wasza majówka? U mnie w ruch poszło  szydełko i wydziergałam serwetkę w kształcie serca:)


Na sam koniec wykrochmaliłam ją i napięłam.

Myślę, że wygląda całkiem przyjemnie, a jak Wam się podoba?



Jeśli macie ochotę zrobić sobie na szydełku taką serwetkę, to daję poniżej schemat i ogólny opis tego, jak szydełkowałam:



SCHEMAT SERWETKA W KSZTAŁCIE SERCA


Przy ostatnim rządku okienek wewnątrz serduszka robiłam 3 oł zamiast czterech, ponieważ kiedy dawałam jeden słupek 2 razy nawijany go góry i jeden do dołu, to 4 oczka łańcuszka w kratce sprawiały, że kratka była trochę za długa.

Serwetka robiona jest w trzech etapach. Najpierw obwódka brugijską koronką, później kratka i wypełnienie mniejszej części serduszka.


Kratkę zaczęłam robić od dołu (od czubka serca) i posuwałam się wzdłuż długiej krawędzi.

Obwódka: do powstania 15 czubków u góry robiłam rodzaj oczek naprzemiennie według wzoru. 8 czubków bez zwężeń (króre formują zakręty na serduszku). 3 czubki stworzyły czubek serca. Później symetrycznie 8 czubków bez zwężeń, 15 naprzemiennie i na koniec 7 czubków bez zwężeń.

Na serwetce chętnie wypoczywają małe drobiazgi:)

❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤
Na sam koniec muszę Wam jeszcze opowiedzieć o fajnych produktach do brwi, po które sięgam, odkąd zdecydowałam się skończyć z przycinaniem i skubaniem.

Moje brwi nie są sztywne, ale są długie i pozostawione same sobie, wiją się jak dzikie węże.
Dlatego też produktem, którego używam na sam koniec, jest lakier do włosów. To naprawdę cudowny wynalazek, który  działa cuda!
Lakier do włosów  porządkuje  brwi najlepiej. Wystarczy delikatnie spryskać szczoteczkę do brwi, musnąć włoski i voila.
Na moich brwiach sprawdza się również rewelacyjnie kredka Manhattan BROW- NIE 99w.
Nie jest twarda, nie robi grudek i stapia się przyjemnie z moim naturalnym kolorem brwi. Utrzymuje się spokojnie przez cały dzień i pomaga uzyskać pełniejszy, ale nadal naturalny wygląd brwi.

Kolejnym produktem jest korektor do brwi Art Scenic od Eveline. Mam kolor czarny, ale kiedy się skończy, to zdecydowanie wypróbuję brąz. Korektor ten robi niewiele, ale wystarczająco dużo, aby brwi się nie plątały i były lekko podkrelone. Szczoteczką korektora przeciągam delikatnie raz po każdej brwi i zdecydowanie jest to fajny kosmetyk, z którym nie da się przesadzić. Trzyma się brwi idealnie. Do tego jest w bardzo dobrej cenie (około 13zł) i przy oszczędnym użytkowaniu jest super wydajny.

Dzięki tym trzem kosmetykom mogę ujarzmić i obłaskawić kapryśne brwi, a że nie nakładam podkładu, pudrów itp. to takie delikatnie podrasowane brwi sprawiają mi największą frajdę:)

A Wy macie ulubione kosmetyki do makijażu brwi? Wolicie kiedy brwi wyglądają naturalnie, czy kiedy są mocno podkreślone?

❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤   ❤
Ślę Wam moc uścisków i buziaki. Trzymajcie się.

PEACE



35 komentarzy:

  1. Bardzo ładna serwetka. Zauważyłam, że masz polską Matrioszkę - Łowiczankę.
    Ja spędzam majówkę między zakupami a ogrodem, ale dziś zepsuła się pogoda.Pojawił się zimny wiatr, szkoda. Pozdrowionka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A wiesz co, kiedyś Zbieraczka pisała o Matrioszkach i tak pomyślałam wtedy, że mam dwie i oto dziś je pokazuję:)
      U nas raczej ciepło jest, ale upałów nie ma. Mnie to cieszy, ale kwiaty pewno już by chciały, żeby było ciepło:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  2. Śliczna serwetka, nigdy nie widziałam podobnej, jest bardzo pomysłowa. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mnie też właśnie się bardzo spodobał ten wzór i musiałam zrobić:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  3. Śliczna serwetka :)
    Ja też trochę dłubałam w czasie majówki ;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Jestem ciekawa, co wydziergałaś?
      Buziaki!:))

      Usuń
  4. Serwetka boska bardzo mi się podoba ja niestety talentu do szydełkowania nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, super że Ci się spodobała:) Ha, rozumiem Cię, bo ja na przykład nie mogę się odnaleźć w wyszywaniu. Szydełko jakoś mi się przyswoiło, a wyszywanie jest w sferze marzeń:)
      Uściski!:))

      Usuń
  5. Очень красивое ажурное "Сердце"! Спасибо за схему!
    Bardzo piękne ażurowe „Heart”! Dziękuję za obwodzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że schemat Ci się przyda:)
      Buziaki!:))

      Спасибо, и я рад, что эта схема будет полезна для вас :)
      Целые! :))

      Usuń
  6. Oj gdybym miała takie kosmetyki do brwi te parę, no dobra, parędziesiąt lat temu :( to byłoby teraz z moimi brwiami ideał ;-)
    Serwetka przecudna, uwielbiam takie klimaty :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, ale wtedy chyba najmodniejsze były takie cieniusieńkie brwi, co?:) Ja przestałam skubać, bo szczerze Ci powiem, że mi się znudziły te "stare" brwi i póki co zostawiam takie.
      Dziękuję:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  7. Mam zakaz malowania się do poniedziałku i też coś muszę zrobić z brwiami. Te moje są jaśniejsze. Robiłam hennę u kosmetyczki ale ta się zmyła po trzech tygodniach. Fajnie, że masz grube i mocne brwi. Wystarczy u ciebie je podkreślić.
    Serwetka fajowa. Dawno ich nie robiłam, ogólnie tęsknię do drucików, książek, blogów i czekam aż wzrok mi się wyklaruje po laserowej korekcji wzroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, trzymam kciuki, żebyś jak najszybciej odzyskała pełną wizję. Trzymaj się dzielnie!
      No, henna się zmywa niestety, ale wiesz co, zobacz sobie może właśnie takie te korektory ze szczoteczką? Nie wiem, czy brązowy z Eveline, by Ci kolorem podpasował czy nie, ale są różnych firm i wiesz co, one budują trochę objętość brwi no i kolorują. W aplikacji ten mój jest mega szybki.
      Buziaki!:))

      Usuń
  8. Serwetka prześliczna, inna niż wszystkie, słodka, i nie pretensjonalna! tym szydełkiem to cuda potrafisz!
    Ja tak jak Ty, mało makijażu mam na twarzy, raczej wcale, tylko koło brwi muszę pracować, tzn. kształtować, więc dzięki za pomysł z lakierem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Bardzo mi się zrobiło miło:)
      Lakier naprawdę baaardzo polecam. Delikatnie pojedziesz po brwi i masz spokój na cały dzień. Tak "układałam" brwi jak jeszcze nie było żadnych specjalnych kosmetyków oprócz kredek i teraz sposób znów mi się przydaje:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  9. Piękna serwetka :)
    Brwi raz na 2 tygodnie farbuję henną i mam spokój ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Super masz, że Twoje brwi chcą się same ładnie układać. Moje są jak dzieci na przerwie w podstawówce...każda leci w inną stronę i jest chaos:/
      Buziaki!:))

      Usuń
  10. Jaka cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudnaaaaaaaaaaaaaaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka piękna serwetka! Może być prezentem dla kogoś kogo kochasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Hihi, szkoda tylko, że mój ukochany nie bardzo lubi szydełko:D

      Buziaki!:))

      Usuń
  12. serduszkowe motywy zawsze bliskie sercu!

    z brwiami mam ten kłopot, że nie potrafię
    nic sensownego z nimi wymodzić - ilekroć
    coś próbuję - nie wygląda to dobrze... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda:) Moje ulubione są też kwiatowe i właśnie teraz dziergam:) Na zdjęciu masz ładne brwi i zdecydowanie równiutkie.
      Buziaki!:))

      Usuń
  13. Serwetka jest śliczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Serwetka jest boska! Ślicznie wygląda i wcale nie jest taka łatwa do wykonania! Sposób z lakierem na brwi jest doskonały :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Byłam przy niej skupiona:)) Oj tak, zdecydowanie polecam lakier właśnie na brwi. Naprawdę działa magicznie wręcz:)

      Usuń
  15. Serwetka jest przecudna !!! Aż mi oczy na szypułkach wyszły !!!! :O
    Pomysł z lakierem do włosów bardzo ciekawy , muszę wypróbować :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Auć!:D Hihi, dzięki:) Koniecznie zobacz z lakierem, bo jak dla mnie to jest wielka rewelacja.
      Buziaki!:))

      Usuń
  16. Masz talent, kobieto :)) Serwetkę wydziergałaś piękną, muszę spróbować, czy ja też potrafię taką zrobić, aczkolwiek wątpię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę, że dasz radę! Tylko patrz na wzór, a na bank wyjdzie Ci. Ja w ogóle przy brugijskiej mam taką metodę żeby się nie pogubić, że liczę sobie wierzchołki. Miłego dziergania:)

      Usuń
  17. Ja do brwi nic nie używam, ponieważ lubię ich kształt :)
    A serwetka jest mega urocza :)

    OdpowiedzUsuń