piątek, 11 stycznia 2013

Gdzie tanio ubrać kowbojkę we Francji?:D































Francuska zima rozpala we mnie iście jesienne instynkty. Ubieram się bardziej jesiennie niż zimowo ponieważ jest po prostu ciepło. Dziś pożegnałam grube swetry i postawiłam na pasiastą koszulkę z Kiabi. Warto jest niewątpliwie ten sklep odwiedzić we Francji ponieważ znajdziecie w nim ubrania dobrej jakości w dobrej cenie. Od kilku dni w Kiabi szaleją promocje -80%. W ten właśnie sposób udało mi się nabyć pasiastą koszulkę za 2 Euro. Dla mojego lubego wyszperałam za jedyne 3 Euro bokserki świecące w ciemności:) Tłumów w Kiabi nie było akurat kiedy ja robiłam zakupy, ale przede mną przy kasie stała pani, która miała z kilkaset sztuk ubrań właśnie -80%. Myślę, że kupowała, aby sprzedać:)
W Każdym razie polecam Wam ten sklep z ubraniami we Francji jako dobry i tani.




















Kowbojki towarzyszą mi już któryś rok i szczerze mówiąc, nie wiem, jak mogłam wcześniej się bez nich obejść. Kosztowały mnie one w Polsce około 40zł w bardzo niemarkowym sklepiku. Noszę kowbojki jesienią i zimą. Nadają się one do jeansów i do spódniczek lub sukienek. Uważam, że są to niezwykle uniwersalne buciki. Uwielbiam ich malutki obcasik i lekko uniesione noski. Kowbojki nawet utytłane w błocie fajnie się prezentują:)
























Chciałam Wam pokazać jeszcze mój pierścionek z bursztynkami. Bardzo mi się w nim podoba, że ma regulację wielkości. Nie widziałam jeszcze pierścionków srebrnych z taką regulacją i zastanawiam się, czy w ogóle istnieją? Być może srebro jest zbyt kruche? Ze złotymi pierścionkami regulowanymi również się nigdy nie spotkałam. Czyżby złoto także było za delikatne?
W każdym razie wiecie już, gdzie się tanio można ubrać we Francji. Oprócz Kiabi polecam Wam jeszcze Texideal i belgijski sklep o nazwie Zeeman. W tych sklepach nawet bez przecen możecie znaleźć ciuszek na każdą okazję. Są to moje osobiste trzy perełki:)


Pozdrawiam Was serdecznie i z przytupem:)

PEACE

12 komentarzy:

  1. Świetną masz tą bluzeczkę...i to za taką cenę :D a jeszcze jak jakość dobra to już w ogóle. Ja też wyszukuję okazji i mam parę ulubionych sklepów :) To jest nasz czas polowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Jak zobaczyłam cenę, to po prostu chciało mi się skakać i piszczeć z radości:D Miałam cenowy odlot!:))
      No, zdecydowanie nasz czas:)

      Buziole!:))

      Usuń
  2. bokserki świecące w ciemności :) wow
    muszę takich poszukać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te co znalazłam, to są z edycji Star Wars i świecą mieczyki Hana Solo:D Między mieczykami są wiewiórki i napisane jest crazy nuts:P

      Usuń
  3. fajny efekt z tym ogniem na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To iskry lecące z gryfu podpaliły dywan:D

      Pozdrowienia!:))

      Usuń
  4. Mnie zaciekawiły bokserki świecące w ciemności :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze co zrobiłam po powrocie z zakupów, to pobiegłam do łazienki sprawdzić, czy rzeczywiście świecą:D

      Usuń
  5. :)
    Takie gacie co świeca w ciemności to fajna sprawa :)
    Tylko gorzej jak się chce być niezauważonym w nocy w drodze do lodówki ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, to z tą lodówką mnie dotyczy:D

      Buziaki:))

      Usuń
  6. Pierścionek z bursztynem - jedyny jaki noszę :)

    OdpowiedzUsuń